lördag 20 juli 2013

Hem, ljuva hem...

Hemma igen! Visst är det skönt? Det har varit en fantastisk resa på alla sätt och vis. Och skönt att åka business class de långa resorna och bli lite extra ompysslad också.

Från luften var det fina vyer över bergen och lika vackert på ett annat sätt när vi kom in över Sverige. Det är en fantastisk planet vi har att njuta av!

Jag tror att den snöklädda toppen till vänster är Glacier Peak i Washington, som vi passerade på vägen från Toronto till Vancouver.

Lika vackert som bergen är Skanör-Falsterbo och södra skånekusten från luften.

Eller varför inte inflygningen till Arlanda:


Väl hemma sluter vi cirkeln med samma drink jag blev bjuden på för 30 år sedan, när jag lämnade en kille på inrikesterminalen och hämtade en annan på utrikes:

En kall Campari Tonic.
Den kvällen kom jag inte hem, den här gången är jag ju redan hemma.... 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar